Hogyan tudok időpontot foglalni?

Itt, az időpontfoglaló oldalunkon (kattintson ide):

Időpontfoglalás

Mit tegyek, ha nem tudom egyértelműen eldönteni, mire foglaljak időpontot?

Tegye fel kérdését, posta fordultával válaszolok (klikkeljen ide):

Kapcsolat

Van időpontom, de lemondanám/módosítanék rajta. Lehet?

Ha még a lefoglalt időpont előtti 24 órán (1 napon) túl van, akkor az időpont foglalásakor kapott email-en keresztül lemondhatja, vagy módosíthatja az időpontot.

24 órán belül sajnos már nincsen lehetőség a módosításra.

Van Önöknél valamilyen akció?

Időnként szervezünk szuper akciókat:

  • körlevélben küldjük ki a már meglévő kedves ügyfeleinknek
  • itt az oldalon hirdetjük meg
  • az időpontfoglaláskor jelenítjük meg
  • egyéb módon hirdetjük
Szakmai kérdéseim vannak, segítséget kérek. Mit tehetek?

Írja meg kérdését, igyekszünk mielőbb válaszolni. A beérkező szakmai kérdések közül néhányat -természetesen azonosításra alkalmas adatok (név) nélkül és az engedélyükkel- közkinccsé tehetünk, amelyek megjelennek a „Szakmai tanácsok” nevű aloldalunkon is.

Itt írhat nekünk (klikkeljen ide):

Kapcsolat

Hogyan történik az online konzultáció és miért jó?

Az online konzultációt akkor javasoljuk, ha nem, vagy csak ha nagyon nehezen megoldható a személyes konzultáció. Ennek oka lehet a földrajzi távolság, vagy egyéb ok.

Az online konzultáció hasonlóan működik, mint a személyes konzultáció, csak éppen nincsen személyes találkozás. Azaz az időpontfoglalást követően e-mailben jóváhagyjuk a lefoglalt időpontot, majd kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessenek, milyen platformon történjen az online konzultációnk. Ezt követően küldeni fogunk ismét egy e-mailt, melyben a platformhoz csatlakozás részletei lesznek. A konzultáció megkezdésének idejében kollégánk várni fogja Önt a megbeszélt platformon, majd megkezdhetik a munkát.

Hogyan fizethetek?

Előre utalást követően, vagy készpénzzel fizethet.

Van időpontom, hová kell mennem?

A Wekerletelepi címünk, ide várjuk szeretettel:

1192 Budapest, Kós Károly tér 4.

 

Milyen szolgáltatások közül választhatok?

Többféle szolgáltatásunk van, erről részletes információkat itt talál (kattintson ide):

Miben segíthetek?

A felajánlottól eltérő, egyéni időpontra szeretnék jönni, hogyan tehetem meg?

Az időpontfoglaló oldalon látható időpontokban dolgozom, ha lehetséges, válasszon a szabad időpontok közül. Ha egyáltalán nem tud választani azok közül, akkor kérem, írja meg nekünk miért, milyen problémával és mikor szeretné, az elérhetőségével együtt, amint tudunk, válaszolunk.

Kapcsolat

Elégedett vagyok Önökkel és ajánlanám a szolgáltatásukat, megtehem?

Természetesen, nagyon köszönjük! Kérem mondja el ismerőseinek és ha van pár perce rá, írja meg nekünk is itt a felületen, nagyon fogunk neki örülni! Köszönjük!

Problémám van a weboldal működésével kapcsolatban, hol jelezhetem?

Vegye fel velünk a kapcsolatot (klikkeljen ide), észrevételeit köszönettel fogadjuk:

Kapcsolat

Milyen technikai feltételei vannak az online konzultációnak?

Az online konzultáció szinte bármilyen erre alkalmas felületen (Google Meet,Zoom,Skype,Microsoft Teams,Messenger,stb) megoldható, erről előre egyeztetnünk szükséges.

Technikailag egy megfelelően gyors és stabil internetre, valamint egy webkamerával és mikrofonnal ellátott számítástechnikai eszközre (pc, laptop) van szükség. A mobiltelefonos online konzultációt is elfogadjuk, bár nem nagyon javasoljuk.